Fakta om dagtilbuddet

Velkommen til Børnegården Sandrøjel.

Her kender alle børn og voksne hinanden.

Børnegården Sandrøjel er en lille selvejende integreret institution beliggende i et villakvarter i Greve Nord. Vi er ca. 42 børn og 10 voksne. Børnene er fordelt på tre aldersopdelte stuer: Muslingerne 0-2 år, Krabberne 2-4 år og Søhestene 4-6 år.

I Sandrøjel har vi stor fokus på børnefællesskabet, og arbejder ud fra at "I vores institution":
- Leger vi med hinanden
- Deler vi med hinanden
- Passer vi på hinanden
- Hjælper vi hinanden

Vi lægger stor vægt på at tage udgangspunkt i det enkelte barn og barnets forudsætninger for at være en del af det sociale fællesskab - vi arbejder ud fra at alle børn gør det bedste de kan! I vores hverdag med børnene er der altid plads til en masse kram, omsorg og anerkendelse.
Personalet i Sandrøjel har et tæt og godt samarbejde. Vi hjælper hinanden på tværs af stuerne, og i kraft af at vi er et lille hus, har vi et godt kendskab til alle børnene, som ligeledes er trygge ved alle voksne.

Vi ser frem til at vise dig/jer vores institution.

Åbningstider:

Mandag til torsdag kl. 06:30-17:00